PepsiCo

Nous utilisons des cookies afin de fournir une expérience utilisateur fluide et conviviale sur notre site. En naviguant sur ce site, vous acceptez la politique d'utilisation des cookies. En savoir plus et gérer ces paramètres.

Veelgestelde Vragen

Klik hieronder op jouw vraag

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over een product (Lay’s)?
Stuur dan de verpakking met een deel van de inhoud naar onderstaand adres en vermeld in een brief waarom u niet tevreden bent. Vermeld hierbij uw contactgegevens en waar en wanneer u het product gekocht heeft. Een postzegel is niet nodig.

De betreffende verpakking met een deel van de inhoud kunt u sturen naar:
Consumentenservice
Antwoordnummer 2460
3600VB MAARSSEN

Als u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze Consumenten Service via ons gratis telefoonnummer 0800-7377426 (Op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur).
Kraken je chips anders?
Twijfel je of er iets gewijzigd is aan het productie proces van de Lay's chips? Lijkt het alsof je Lay's zak een tijdje open heeft gelegen terwijl hij net nieuw is? Smaken de Lay's chips muffer dan normaal en zijn je Lay's chips minder krokant?

Hangt er iets vreemds aan je chips? 
Heb je iets vreemds in je zak chips gevonden? Lijkt het op een takje, een stukje plastic of een haar? Geen paniek! Het is een aardappelvezel.

Heeft je chips een donker vlekje?
Zit er een donker vlekje op de chips? Dat komt omdat de aardappel tijdens het rooien of transport een stootje heeft gehad.

Heeft je chips te veel smaak? 
Is je chips bedolven onder het poeder of ziet het juist een beetje bleek? Dit komt door een stap tijdens het productieproces.

Zijn je chips donkerder dan normaal?
Zijn je chips donkerder dan normaal? Dit komt door een stap in het bakproces!

Waarom zit er zoveel lucht in je zak chips?
Onze chips worden verpakt onder een beschermende atmosfeer, dit doen we om twee belangrijke redenen. De lucht in de zakken (met verlaagd zuurstofgehalte) waarborgt de kwaliteit en versheid van de chips. Daarnaast zorgt de lucht voor bescherming van de chippies (gaan ze niet kapot!). Het grammage dat op de verpakking vermeld staat is uiteraard correct, je krijgt dus altijd precies de hoeveelheid chips die op de zak vermeld staat! Als je nog meer vragen hebt of mocht je toch niet tevreden zijn over een door jou gekochte zak Lay’s chips, kan je natuurlijk altijd contact opnemen met de Lay’s Consumentenservice op 0800-7377426 (op werkdagen bereikbaar van 9:00-17:00) of via onze website www.lays.nl/contact. We staan je graag te woord!

Zit er veel lucht in je zak chips? Dit is speciale lucht die de chips vers houdt en zodat ze niet breken tijdens transport.

Ik ben op zoek naar promotieartikelen zoals pennen, stickers, winkelwagenmuntjes e.d.
Helaas moeten wij u meedelen dat wij niet in het bezit zijn van dergelijke promotieartikelen.
Is het mogelijk een van jullie fabrieken te bezoeken?
Nee, wij hebben zeer strenge hygiëneregels en binnen dat kader is het helaas niet mogelijk een bezoek aan onze fabriek te brengen.
Kan ik een lijst krijgen van supermarkten die een specifiek product verkopen?
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Wij leveren onze producten niet direct aan supermarkten, maar aan hun hoofdkantoor. Wij hebben er dus geen zicht op bij welke supermarkt het product uiteindelijk in de schappen komt. Als supermarkten bij u in de buurt een specifiek product niet in het assortiment hebben, kunt u hen vragen of zij dit product voor u kunnen of willen bestellen.
Kan ik een lijst krijgen waarop de allergenen vermeld staan die ieder Lay’s product bevat?
Helaas beschikken wij niet over lijsten met Lay’s producten die geschikt zijn voor een speciaal dieet. Dit om te voorkomen dat consumenten verouderde informatie in hun bezit hebben. Mocht u vragen hebben, bel dan gratis Consumenten Service 0800-7377426
Ik heb een productidee, waar kan ik dit kwijt?
Wij stellen het zeer op prijs indien u nieuwe (product)ideeën met ons wilt delen. Wij voeren echter een beleid dat wij spontane ideeën van buiten het bedrijf niet kunnen accepteren. Dit om zo misverstanden te voorkomen indien wij een vergelijkbaar idee zouden willen ontwikkelen of al aan het uitwerken zijn. In overeenstemming met dat beleid, hopen we dat u begrijpt dat we uw idee dan ook niet kunnen overwegen. Wij zullen het idee dan ook niet opslaan in onze systemen.
Hoe kan ik Lay’s benaderen met een verzoek tot sponsoring?
Lay’s heeft een vaststaand Corporate Social Responsibility (CSR)-programma voor specifieke sponsoractiviteiten. Daarnaast doet Lay’s niet aan sponsoring. Het is dus niet mogelijk om per mail of telefoon sponsoraanvragen in te dienen.
Heeft u toch nog een andere vraag of opmerking?
In dat geval staat onze consumentenservice voor u klaar.
Consumenten Service Lay’s:
Antwoordnummer 2460
3600 VB Maarssen
0800-7377426 (op werkdagen bereikbaar van 9:00-17:00)

Of ga naar het contactformulier