VEELGESTELDE VRAGEN LAY'S ICONIC RESTAURANT FLAVOURS

We zijn een samenwerking aangegaan met de meest geliefde restaurants van de wereld, namelijk KFC®, Pizza Hut™ en Subway® om jou een onweerstaanbare restaurantervaring thuis aan te bieden! We hebben namelijk hun iconische gerechten omgetoverd tot heerlijke chips.

 

Met deze actie kan je ook een digitale voucher inwisselen bij een in aanmerking komende aankoop bij een van deze restaurant. Houd er rekening mee dat je digitale voucher niet kan worden ingewisseld bij Pizza Hut™ in Nederland.

We zijn een samenwerking aangegaan met:

  • Kentucky Fried Chicken®
  • Pizza Hut™
  • Subway®

Bekijk hier de lijst met deelnemende restaurants 

Begin met het kopen van een actieverpakking van Lay's® Iconic Restaurant Flavours chips (150gr), ga naar www.lays.nl/irf of www.lays.be/irf, voer je gegevens en de unieke promotiecode (bestaande uit 10 tekens) in (deze vind je op de achterkant van de verpakking naast de uitleg over de activatie) en ontvang je voucher per e-mail. In deze e-mail vind je de digitale voucher, die nog geactiveerd moet worden. Doe dit pas als je aan de balie van het restaurant staat en jouw bestelling hebt geplaatst. Want zodra de digitale voucher is geactiveerd, gaat er een timer lopen en is na een paar minuten de voucher niet meer geldig. Dus zodra de voucher geactiveerd is, laat je de voucher aan het personeel van het deelnemende restaurant zien. Zo eenvoudig is het!

  • KFC® Nederland en België: 10 minuten
  • Subway® Nederland en België: 10 minuten
  • Pizza Hut™ België:
    • Afhalen: 10 minuten
    • Dine-in: 60 minuten

Je hebt alle tijd om van je 2e maaltijd gratis te genieten aangezien je de digitale voucher kan inwisselen tot en met 31 oktober 2021. We raden je aan om in deze periode het meest recente overheidsadvies op te volgen. Daarnaast adviseren we je ook om kort voor je bezoek contact op te nemen met het restaurant om te controleren of je plaatselijke restaurant open is.

De Lay’s® Iconic Restaurant Flavours-promotie loopt van 1 mei 2021 10.00 uur tot 31 oktober 2021 om 23.59 uur. Zolang de voorraad strekt (OP=OP).

Je hebt alle tijd om van je 2e maaltijd gratis te genieten aangezien je de digitale restaurantvoucher kan inwisselen tot en met 31 oktober 2021.

Je vindt de unieke code op de achterkant van de verpakking van alle drie de Lay's® Iconic Restaurant Flavours verpakkingen van 150 gram. Deze verpakkingen zullen tot eind augustus 2021 in de winkel liggen. Op de kleine zakjes (27,5 gr) vind je geen unieke actiecode, deze lopen dus ook niet mee in de specifieke promotie.

Je kan maximaal 5 restaurantvouchers in één keer inwisselen.

Er is geen limiet aan het aantal keren dat je aan de actie kan deelnemen en een restaurantvoucher kan verzilveren, maar elke unieke promotiecode op een verpakking kan slechts worden gebruikt om één voucher (met de waarde van een 2e gratis maaltijd) te claimen.

 

Wel is er een limiet op het maximaal aantal vouchers dat kan ingewisseld worden bij de deelnemende restaurants:

 

  • KFC®: Gedurende de hele periode kunnen in totaal maximaal 40.080 digitale vouchers worden ingewisseld bij alle deelnemende KFC®-restaurants in Nederland en in totaal 8.627 digitale vouchers bij alle deelnemende KFC®-restaurants in België.
  • Subway®: Gedurende de hele periode kunnen in totaal maximaal 25.050 digitale vouchers worden ingewisseld bij alle deelnemende SUBWAY®-restaurants in Nederland en in totaal 1.348 digitale vouchers bij alle deelnemende SUBWAY®-restaurants in België.
  • Pizza Hut™: Gedurende de hele periode kunnen in totaal maximaal 43.200 digitale vouchers worden ingewisseld bij alle deelnemende Pizza Hut™-restaurants in België.

 

Zolang de voorraad strekt (OP = OP).

Je moet 16 jaar of ouder zijn om deel te nemen aan de promotie.

Helaas kunnen alleen inwoners van Nederland en België deelnemen aan deze promotie.

Helaas niet. Je kan de digitale voucher alleen inwisselen tussen 1 mei 2021 10.00 uur en 31 oktober 2021 23.59 uur.

Alle retailers in Nederland en België die de Lay’s® Iconic Restaurant Flavours actieverpakking verkopen.

Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je jouw digitale voucher toe te sturen. Als je ervoor hebt gekozen om marketing van Lay's® te ontvangen, kan je af en toe marketingcommunicatie ontvangen over nieuwe producten en promoties. Zie https://pepsicoprivacypolicy.com/ voor meer details. Als je ervoor kiest om marketingcommunicatie van de restaurantpartners te ontvangen, zullen we deze gegevens met die specifieke partner delen. Zie het privacy beleid hieronder voor meer details.

Gezien de omvang van deze wedstrijd moeten de mensen online meedoen om ervoor te zorgen dat alle inzendingen eerlijk worden beheerd. Er is een goede toegang tot internet mogelijk in openbare plaatsen zoals bibliotheken.

Jouw unieke code vind je op de achterkant van de verpakking, naast het Lay’s® logo en de uitleg van de activatie.

Op de verpakking zijn unieke en niet-opeenvolgende codes gedrukt. Onze website neemt ook maatregelen om bulkinvoer via macro's of geautomatiseerde middelen te detecteren.

Wanneer je de codes online invoert, zijn ze niet hoofdlettergevoelig, maar we zullen je vragen om de code exact over te nemen van de verpakking om verwarring/fouten te voorkomen.

In het onwaarschijnlijke geval dat de website aangeeft dat jouw code al is gebruikt, kan je contact opnemen met onze consumenten service via ons contactformulier of telefonisch:
Consumenten Service Nederland: 0800-7377426 (uitsluitend NL)
Consumenten Service / Consommateurs Belgium: 0800-20330 (uitsluitend België)

Het spijt ons dat je niet tevreden bent met de service van een van onze partner restaurants. Neem rechtstreeks contact op met het restaurant dat je hebt bezocht via de contactgegevens op hun website. Zie hieronder:

Het is de moeite waard om je er eerst van te verzekeren dat het restaurant dat je bezocht een deelnemend restaurant was. Als je dit al hebt nagekeken, zorg er dan voor dat je rechtstreeks contact opneemt met ons partnerrestaurant via hun contactpagina op hun website waarbij je de restaurantmanager en de locatie van het restaurant bevestigt, zodat ze dit kunnen oplossen.

We hebben hard gewerkt met onze restaurantpartners in het hele land om ervoor te zorgen dat we in de meeste delen van het land ten minste één deelnemend restaurant kunnen aanbieden. Als dit bij jou niet het geval is, spijt dat ons maar kunnen wij daar helaas niets aan veranderen.

Je kan gebruik maken van de aanbieding bij een van de drie deelnemende partners hun restaurants, maar niet bij een ander restaurant.

Je hoeft je voucher niet af te drukken, in plaats daarvan word je gevraagd om de digitale voucher op je telefoon te laten zien in het restaurant. Let op: als je van plan bent je voucher in te wisselen bij Pizza Hut™ België (online bestelling), word je gevraagd om een ​​andere unieke code in te voeren. Deze extra unieke code wordt automatisch weergegeven zodra je de digitale voucher via e-mail hebt geactiveerd.

Dat hangt af van de foutmelding die je op onze website krijgt. Zie hieronder de foutmeldingen die ons systeem kan tonen en de daarbij behorende acties.

 

Bericht als je een code hebt ingevoerd die al gebruikt is door een andere gebruiker       

‘’De code die u hebt ingevoerd is al gebruikt’’

Actie: Controleer of je deze unieke code nog niet hebt gebruikt. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan je altijd bellen met onze klantenservice of een nieuwe verpakking kopen natuurlijk.

 

Bericht als het gesprek met onze servers niet lukt, omdat er een probleem is met de service

‘’Het systeem reageert niet, probeer het later opnieuw.’’

Actie: Excuses voor het ongemak. Het zou geweldig zijn als je het later opnieuw probeert.

 

Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op via social media of via onze consumenten service.

Ook de consumptie van voedingsmiddelen buiten de Schijf van Vijf (NL) / Voedseldriehoek (BE) past, in beperkte mate, in een gezond eetpatroon. Maar het draait natuurlijk allemaal om balans. Wij geloven in het geven van keuzen en waarden aan mensen. Je kan af en toe genieten van een beetje verwennerij, maar met mate. Streef altijd naar een evenwichtige voeding. Kies je deze voedingsmiddelen te vaak? Dan raakt je voedingspatroon uit balans - met alle gezondheidsrisico's van dien.

Lay's® is een van de merken van PepsiCo, een groot bedrijf dat producten over de hele wereld verkoopt. Deze campagne maakt deel uit van een grotere activering en kan mogelijk ook in andere landen volgen. We proberen nieuwe smaken en samenwerkingsverbanden aan te bieden die we ook in andere markten kunnen gebruiken. Daarom werken we voor deze campagne samen met internationale partners, zodat we de smaken en partnerschappen in meerdere markten kunnen benutten wanneer het een succes wordt. We hebben echter samengewerkt met de initiatieven Horeca Comeback en Support de Horeca in de Benelux om financiële steun te bieden tijdens de eerste golf van de Covid-19 pandemie. Tijdens de tweede golf hebben we een platform voor onze horecapartners beheerd om hun voorraad dranken op het platform Too Good To Go te plaatsen.

In dat geval staat onze consumentenservice voor je klaar. Consumenten Service Lay’s: Antwoordnummer 2460 3600 VB Maarssen 0800-7377426 (op werkdagen bereikbaar van 9:00-17:00) Of ga naar het contactformulier

Helaas niet. Je kan je voucher enkel rechtstreeks via onze partnerrestaurants inzetten. Bekijk hier de mogelijkheden per partner:

KFC®: Dine-in, afhalen of drive in

Subway®: Dine-in of afhalen

Pizza Hut™: Dine-in of afhalen (incl. online bestellen en ophalen bij de leveringsunit)