PEP 19068 Banner Chips Yoga mobile 600x700px_zonderbutton
PEP 19068 Banner Chips Yoga desktop 1600x700px_zonderbutton

#ChipsYoga? Win nu een unieke Chips-Yoga-Class bij je thuis!


Zelf een persoonlijke Chips-Yoga-Class winnen met vrienden?

Wil jij een Chips-Yoga-Class bij jou thuis met vijf extra vrienden? Deel dan nu jouw eigen yoga-pose, inclusief Lay’s Oven Baked with Veggie-bag op Instagram en gebruik #ChipsYoga als hashtag. Je kunt deelnemen aan de actie tot 13/12, de winnaar wordt op 17/12 bekend gemaakt!**

Chips met yoga? Een gouden combinatie volgens ons!

Met Lay’s introduceerden we het allereerste chipje met groente binnen ons assortiment: Lay’s Oven Baked with Veggie. Een combinatie van tarwe, gewone aardappels en rode biet of zoete aardappel. Heerlijk genieten, en dit met 40%* minder vet.


Geiten-, wijn- en baby-yoga ken je vast al wel, maar ooit al gehoord van chips-yoga? Met Lay’s doen we iets geks en organiseren we de allereerste Chips-Yoga speciaal in het teken van de lancering van Lay’s Oven Baked with Veggie! Maar hoe ziet dat er dan uit?

10 extra luchtige en ontspannende yoga oefeningen voor thuis

Onderstaande yoga oefeningen wakkeren jouw innerlijke vuur aan. Vanuit huis ideaal te combineren met een chipje uit de oven, toch? Start bijvoorbeeld met the Sweet Bendy Potato en eindig met the Ultimate Tasting. Veel plezier alvast met deze 10 Chips-Yoga oefeningen!



*tov. gewone aardappelchips met of zonder groente

**1 Lay’s Oven Baked yoga-sessie te winnen, van 2 tot 13 Dec 2019. 16+, Enkel voor inwoners van Nederland. Lees de voorwaarden hier

Chips_yoga_HelloOvenBaked.jpg
The Hello Oven Baked

Begin op handen en knieën met de chipszak voor jou. Zorg dat je schouders zich boven je polsen bevinden en je heupen boven je knieën. Met een inademing hol je je rug en kijk je naar de hemel. Met de uitademing bol je je rug, breng je je kin naar je borst en trek je je navel in. Herhaal deze sequence 4 keer met gelijke in- en uitademingen.

The Hello Oven Baked

Begin op handen en knieën met de chipszak voor jou. Zorg dat je schouders zich boven je polsen bevinden en je heupen boven je knieën. Met een inademing hol je je rug en kijk je naar de hemel. Met de uitademing bol je je rug, breng je je kin naar je borst en trek je je navel in. Herhaal deze sequence 4 keer met gelijke in- en uitademingen.

Chips_yoga_TheDropToTheBeet.jpg
The Drop to the Beet

Balanceer in de halve maan pose en strek je uit als een vijfpuntige ster. Houd de chipszak zo hoog mogelijk aan de hemel.

The Drop to the Beet

Balanceer in de halve maan pose en strek je uit als een vijfpuntige ster. Houd de chipszak zo hoog mogelijk aan de hemel.

The Straight Chip

Plaats je voetzool tegen de binnenzijde van het tegenovergestelde been. Lift je kruin en breng de chipszak naar de hemel.

The Straight Chip

Plaats je voetzool tegen de binnenzijde van het tegenovergestelde been. Lift je kruin en breng de chipszak naar de hemel.

Chips_yoga_TheStraightChip_1.jpg
The Flying Veggie

Reik de chipszak naar de hemel en kijk ernaar. Vanuit staande positie stap je met je linkervoet naar achter en plaats die op ongeveer 45 graden. Zet de hielen goed in de mat. Zowel heupen als schouders wijzen naar voren. Kantel je bekken naar je toe. Lift je borst en voel een openheid van lichtheid in je hart. Voel de luchtigheid en lichtheid van de chipszak tussen je handen.

The Flying Veggie

Reik de chipszak naar de hemel en kijk ernaar. Vanuit staande positie stap je met je linkervoet naar achter en plaats die op ongeveer 45 graden. Zet de hielen goed in de mat. Zowel heupen als schouders wijzen naar voren. Kantel je bekken naar je toe. Lift je borst en voel een openheid van lichtheid in je hart. Voel de luchtigheid en lichtheid van de chipszak tussen je handen.

Chips_yoga_TheFlyingVeggie.jpg
Chips_yoga_The BendySweetPotato.jpg
The Sweet Bendy potato

Spreid je benen en leun naar voren. Strek je armen achter je rug en begin met de chipszak op je onderrug. Breng de chipszak zo dicht mogelijk naar de aarde toe.

The Sweet Bendy potato

Spreid je benen en leun naar voren. Strek je armen achter je rug en begin met de chipszak op je onderrug. Breng de chipszak zo dicht mogelijk naar de aarde toe.

Chips_yoga_ThePurplePrayerChip.jpg
The Purple Prayer Chip

Breng de chipszak naar de zijkant met een twist vanuit je midderif terwijl je voorovergebogen op gebogen knieën, steunt. Houd je rug recht.

The Purple Prayer Chip

Breng de chipszak naar de zijkant met een twist vanuit je midderif terwijl je voorovergebogen op gebogen knieën, steunt. Houd je rug recht.

The Crunchy Bag

Span je buik aan. Lift je romp en benen in een hoek van 45 graden. Trek je linkerknie naar je borst, strek je rechterbeen uit. Breng de chipszak over je knie naar de linkerzijde.

The Crunchy Bag

Span je buik aan. Lift je romp en benen in een hoek van 45 graden. Trek je linkerknie naar je borst, strek je rechterbeen uit. Breng de chipszak over je knie naar de linkerzijde.

Chips_yoga_TheCrunchyBag.jpg
The Chips-filled Coffee Table

Plaats de chipszak lichtjes tussen de knieën en lift je heupen naar de hemel. De moeilijkheid ligt erin de chips niet te breken!

The Chips-filled Coffee Table

Plaats de chipszak lichtjes tussen de knieën en lift je heupen naar de hemel. De moeilijkheid ligt erin de chips niet te breken!

Chips_yoga_The Chips-filledCoffeeTable.jpg
Chips_yoga_TheCrispyDancer.jpg
The Crispy Dancer

Til je linkerbeen naar achteren en strek met je rechterarm de chipszak naar voren. Balanceer op je rechterbeen met gratie en lichtheid.

The Crispy Dancer

Til je linkerbeen naar achteren en strek met je rechterarm de chipszak naar voren. Balanceer op je rechterbeen met gratie en lichtheid.

Chips_yoga_TheUltimateTaste
The Ultimate Tasting

Breng jezelf in kleermakerszit. Pak een willekeurig chipje uit de chipszak en breng deze naar de mond. Proef en ervaar de smaaksensaties. Herhaal afwisselend met beide smaken.

The Ultimate Tasting

Breng jezelf in kleermakerszit. Pak een willekeurig chipje uit de chipszak en breng deze naar de mond. Proef en ervaar de smaaksensaties. Herhaal afwisselend met beide smaken.